4/26/09

Nova mašina

Opet sam se nešto aktivirala sa šivenjem, čak sam kupila boje kojim sam farbala tkanine (i uništila šerpe), pa sam kupila boje i da crtam po tkaninama (ne mogu da se pohvalim da sam nešto posebno uspela) a sada sam "bacila oko" na novu mašinu za šivenje. Naprosto sam se zaljubila u nju. Cena joj je velika, ali se nadam da ću staru uspeti da "uvalim" i tako smanjim trošak, a nema šta ne radi. Oduševljena sam.
Čak počinjem da razmišljam ako se snadjem sa novom mašinom, da šijem dečije haljinice i neznamgde prodam. Da ne zaboravim, mašina i veze

Mašina je Brother Innov-is NV 900

2 comments:

Tanja said...

dobra je! gde ima da se kupi? dobra ti je to ideja sa sivenjem i prodavanjem...

Sugar Kane said...

Ima da se kupi kod onih u Futoškoj ulici (Bagat/Singer, ne znam tačno kako se zovu) a oni je uzimaju preko nekog Vihor Trade, ne znam odakle, ali mislim da ih ima u Zemunu.

Ideja mi jeste dobro, samo ako nešto hoćeš da prodaš, onda moraš i da znaš gde :D