4/8/09

Desigual



Priču o Dubaiu ću nastaviti kada stignem i kada se setim svega što je bitno pomenuti. Sada se samo nusput vraćam na Dubai gde sam otkrila firmu garderobe koja postoji već 25 godine, španska je, a ja je nikada pre nisam videla, pa čak ni u Španiji. Nije bitno to što je ja nisam videla, propuštam mnogo drugih stvari, nego što je garderoba kao pravljena za mene. Ne postoji ni jedan "komad" koji se meni nije dopao.
Nebitno, bitno je to da sam je ja otkrila i rabiću je sa zadovoljstvom

Desigual je najveselija garderoba u kojoj ne možete proći ne primećeno. Kvalitet garderobe je osrednji, a takve su i cene - uskladjeno. Odlično za svaki dan. Postoji ženska, muška i dečija kolekcija. Odlika je što je ime "desigual" tj. nejednak uskladjen sa kreacijom. Većina garderobe iz njihove kolekcije je različito napred i nazad... Evo nekoliko slika.







4 comments:

Tanja said...

da li dolazis k sebi od "kulturoloskog soka"?

Sugar Kane said...

Da, upala sam u antikulturološki šok, polako ali sigurno :D

Vera said...

Sasvim odlicna odeca!Ni nakindjurena ni previse sportski.Bas mi se dopada,a veruj mi da nisam cula za tu robnu marku.
Ja najcesce kupujem,express,to je americka marka,volim zaru,mango,stvarno sam zadovoljna tamo kupljenim stvarima bas su kvalitetne.
Neznam jel si gledala prethodne postove,na Astalu sam ti dodelila nagrade,pa ako hoces uzmi ih!

Sugar Kane said...

Da, mnogo simpatična odeća, za mene novina. Takodje sve kupljeno mi je ili iz Manga ili iz Zare.

Gledala sam, ali na žalost previše sam smotana da bi razumela šta treba dalje da uradim po pitanju nagrada :D