1/26/11

E neću da vam platim račune

I neću, baš neću, tužite me, isključite me i ovako sedim u stanu u zimskoj jakni.

Sada sam isprevrtala računa ne bi li imala otprilike predstave koliko su mi se povećali računi.

- infostan mi se povećao za 32%
- struja za oko 20 - 25%

Od letos imam sve štedne sijalice i jedan bojler manje, a meni struja skoči za 25%
Ostalo mi je upaljeno što mi je i pre bilo upaljeno. Pazim da gasim svetla, uvek jesam, tako me uvežbali u vreme komunizma.
Što je najbolje, tu nije kraj, najavljuju poskupljenje od 13,5% od marta. Kao da baš skoro nisu podigli 10%. Ali to se zaboravilo. Njima treba, pa im treba. Šta ih briga što neko nema da plati, jer plate stoje ili ih uopšte nema zahvaljujući mnogim genijalnim potezima države. Nema veze što neko ne dobije platu po 6 meseci, ako ikada uspe da je iskamči, dobije je u delovima bez kamate, ali ako ne plati struju, onda mu piči kamata sve u 16.

I onda je neki genijalac došao na ideju da naplati struju od onoh što plaćaju za sve, naravno i za one što ne plaćaju. Pola miliona ne plaća račune, sa akcentom da je većina neplatiša dobrostojeća, tj. imaju redovne prihode.

Pa nađite načina da ih naplatite, a ne da čekate da prođe 10 godina, da se nakupi kamata i šta, nikom ništa. A nekima presečete kabl kada ne plati 5.500 dinara (žalio mi se jedan danas, to mu je prvi račun koji nije platio).

A što se tiče grejanja, e pa definitivno neću da platim. Plaćam je skuplje nego pre, ne greju me isto, ne. Greju me tek da se kaže da greju, čisto toliko da imaju razlog da naplate. Smatraju da je normalno sedeti u stanu u kom je 19 stepeni Celzijusa. Baš bi volela da vidim da li su i zgrade glavnih u toplani zavrnute na 19! Mogu ruku da stavim u vatru da nisu.


Lepo kaže tekst:

Toplana u hiljadama stanova spušta temperaturu, što jasno kaže da ne spušta u svim stanovima, nego u nekima koji nemaju političku ili kakvu li već vezu!

Primetila sam danas da se super osećam kada obučem perjanu jaknu do zemlje, e onda mi je taman. Ako je kojim slučajem skinem, onda obučem jedna džemper, pa na njega još jedan. Kao da živim u pećini a ne u centru grada od skoro milion stanovnika.
Idem za te pare da kupim svaki mesec novu jaknu svakom ukućanu i svi sretni i zadovoljni. A vi gledajte šta ćete.

E neću da vam platim, zabole me. Razmišljam se da odem da sedim, spavam i jedem u kolima, bolje mi je grejanje i manje košta, i ako je benzin najskuplji u Evropi!

Otimate i više nemate nikakvu meru!

Samo vi trabunjajte o tome koliko je dinar devalvirao. Malo sutra 9,6%, devalvirao je život za 60%. O zdravstvu neću ni da počnem da pišem, a ni o školstvu.

Mala bara puna krokodila!

No comments: