6/15/09

TV serije

Nisam zaljubljenik u TV serije. Ne mogu da pratim kada šta ide i svoj ritam tome prilagođavam, previše sam konformista za tako nešto. Ali postoje serije koje naprosto obožavam, a postoje i one koje mi se dopadaju dovoljno da bi ih odgledala od prve do poslednje.
Ako me na pravi pogled serija ne zaniteresuje, uglavnom više ni ne pokušavam. Jednostavno, u njoj nema taj "klik" da me "upali" kako bi je pratila. Ponekad mi je lakše, pogotovo sa onim serijama koje mi se zaista dopadaju, da ih gledam u sopstvenom teriminu na internetu.

U prvu grupu serija, koje obožavam, čak i malo da preteram, ali znam poneke dijaloge napamet, spadaju "Friends" i "Only fools and horses"

U drugu grupu ima nekolicina serija kao što su "What i like about you" (koja mi je baš legla pošto sam sve Friendse odgledala po ko zna koji put i prestali su da se prikazuju), "Sin tetas no hay paraiso" (španska serija koja može da se pogleda direktno ako kliknete na naslov) i kao poslednja "The mentalist" - koja spada u mnoge već viđene serijale razotkrivanja ubistava od grupe istražitelja, ali ova mi se dopala, dok ostale zaista nisam mogla da pratim. Ne znam šta je u njoj tako specifično, da li možda zapažanje Patrick Jane-a (Simon Baker) koja pruža totalno drugačiju perspektivu u gledanje na stvari oko nas ili način rešavanja problema... ne znam.


Postoje i one davno odgledane serije, koje sam obožavala svojevremeno, ali ne bih mogla ponovo da ih gledam. To je naravno "Beverly Hills, 90210" i još jedna tinejdžerska serija "Heartbreak high" (simpatična australiska serija). Kada smo već kod Australije, pratim još jednu u društvu ćerke i ona je obožava "H2O: Just Add Water", a u njoj su glavni likovi, ma ko drugi nego sirene.

Na žalost ne uspeo nastavak Friendsa, "Joey" se meni dopao, a na neki način mi se čini da je zapečatio sudbinu glumcu Matt LeBlanc-u. Od serija mogu još da izdvojim i "The Cosby Show", kojim ne mogu da se pohvalim da sam je propratila od početka do kraja, ali svaki put kada sam je odgledala sam sebe uhvatila da se i pola sata nakon epizode "kezim". Prijala mi je ta ljudskost i toplina kojom je serija zračila.
Još jedna neuspela serija koju sam odgledala i na žalost mi je ostala nedorečena, je "North shore"
Da ne zaboravim da napomenem serije koje sam već izbrisala iz memorije, uglavnom zbog vremena koje je prošlo od njihovog davanja su naravno "Dynasty", "Miami vice", "Slapstick and Old Lace", "The Streets of San Francisco"...

No comments: