12/24/10

Statistika kao opomena

Htela sam nešto drugo da pišem, naravno, neiscrpni izvor ideje za pisanje su mi uvek novinski članci. Kasnije ću pisati ono drugo što mi je bilo na pameti, jer sam rešila da dam neki osrvt na statistiku koju svakodnevno propratim.

U 119 udesa juče u Srbiji jedna osoba poginula

Ova cifra od 119 je ovih dana najmanja brojka koju sam videla u statistici koja se pojavljuje na Naslovima.net.

Evo kako stvari stoje po pitanju saobraćajnih nesreća (moram da napomenem da svaku vest koju čitam, uvek imam u glavi broj stanovnika i veličinu zemlje):

Serbia Car Crash Accidents.
Serbia has a high rate of car accidents relative to the overall European average with about 1,000 killed in 60,000 total crashes. There are roughly 16,000 injuries with a billion euros worth of property damage. Authorities cite poor road conditions, lack of signals, poor vehicle maintence, speeding and drunk driving on Serbian roads.

No comments: