12/26/10

Svaka joj čast

Nema mesec dana da sam pogledala film "Charlie St. Cloud".



Gledajući film, razmišljala sam o osamnaestogodišnjakinji koja je rešila da prokrstari svet, sama na svojoj maloj jedrilici. A onda se setila sopstvenog osećaja kako dok stojim ispred okeana i razmišljam koliko smo mali i nebitni. Mi smo samo za taj okean kapljica, a kamoli za čitav svet ili univerzum. Koliko moraš biti hrabar ili lud da se suprotstaviš tako nečem.

Naravno, misli su me vodile u pravcu, iako znam da su ljudi plovili na svojim jedrenjacima obilazeći svet "ma jok, nema šanse, niko nije toliko lud da su upusti u ovo". Ali već danas su me demantovali, kada sam pronašla ovo na vestima:

Najhrabrije dete na svetu?

Petnaestogodišnja Lora Deker iz Holandije stigla je do Kariba u pokušaju da postane najmlađa osoba koja je sama jedrilicom obišla svet! Lorin brod dugačak je 13 metara, i juče završila najdužu deonicu na putu, od zapadne Afrike do Karibskih ostrva, dugu 2200 nautičkih milja.Svaka čast.


No comments: