9/17/08

Rusko govno i evropska pita

Mi baš živimo dinamično, ma koliko god da nam je teško, obogaćujemo se iskustvom kojim retko ko može da se pohvali. Svedoci smo svega i svačega i to svakako treba iskoristiti na najbolji mogući način, ali znajući nebeski narod zvan Srbi, ništa mi nećemo naučiti. Razlog je jednostavan, stalno gledamo u nazad nikako da neko baci pogled bar par dana unapred i napravi bar jedan korak.
Ma ne, pravimo mi korake, jest da su spori i jest da je jedan napred pa dva nazad, ali opet, nije bitno, bitno da se kreće i da ima energije.

Toliko smo zaljubljeni u braću Ruse, da ne vidimo šta nam nude. Ustvari, možda neko sada i vidi ali su mu se oči otvorile posle dešavanja u južnoj Osetiji.

Evropa nam traži ustupke, dosadilo više i bogu i narodu da sluša šta sve oni traže. Taman uradiš jednu stvar, kad oni smislili novu. Pa mislim, zar im nije dovoljan Karadžić, sad hoće i Mladića. Holandezi se zainatili, neće da priznaju da sve to rade kako bi vratili milo za drago iz tamo nekog crnog vremena ratovanja u Hrvatskoj i njihove vojne bruke, nego se pravdaju time što mi ne ispunjavamo naše obaveze. I tako, jedna od najmanjih evropskih država rešila da bude kamen spoticanja našem koraku napred.

Ali i mi siroti, umesto da smo išta uradili, ruku na srce, od svih uslova koje traže već odavno i nijedan nije novi, ne, mi sedimo i kukamo kako su oni zli truli zapad, koji hoće našeg jadnog čoveka, napaćenog ratom i nemaštinom da upropasti još više, za džabanu kupi naše velike firme i fabrike, pa nas onda uposli kao jeftinu radnu snagu. E stvarno, šta oni hoće od nas, sram ih bilo.

Ali nismo mi naivni, videli mi dalekovidi kako će to biti i rešili da ne radimo za 600 eura i jednog švabu, nego ćemo da radimo za 300 eura i jednog Rusa, a oni pak nisu učili kapitalističku školu, pa ćemo i dalje moći da idemo na posao kako bi na miru i begu od kućnih obaveza, popili kafu i pročitali novine, istelefonirali sve ono što nam je skupo od kuće da radimo (ma ko ih šiša i ovako ne plaćaju, još ni martovska plata nije stigla). Pa zar nismo mudri?!

Ma gde će taj Švaba da dodje u našu zemlju i da kupi telekomunikacije, pa zar to, to malo što nam je ostalo, ma da uzmemo njegovu preplaćenu cenu, ne, kakvi, ni slučajno. Ma nisu tu čista posla kad Švabo hoće da uloži u ovu nestabilnu zemlju, ne treba pustiti da nas prevare, a osim toga, zna se kako se radi kad je Nemac gazda, nema cile - mile.

Ne, ma mi smo pametni, mi ćemo sve prodati Rujama za koju banku niže od vrednosti, ali će nama doći bratko i biti sretan što smo baš pogledali njega a ne njih. Bolje da zažmurimo malo na levo oko i pustimo neka kupe topionicu u Boru, nema veze, malo zagadjenja više, pa šta. Kad je Evropa mogla da nas bombarduje, može i brat Rus da nas truje. Bolje Rusu prodati Nis za cenu jednogodišnjeg profita, jer Ruja nas neće zeznuti, on će pustiti gas da teče kroz Srbiju i onda će ti Srbi malo uzvratiti udarac Evropi za svo maltretiranje koje je doživela. E onda će Srbin kad gas dodje do Holandije da zavrne slavinu i kaže "potpisuj"! Ma nema ni veze što nam Evropa nudi novac da se dovedemo u red i rešimo one ekološke probleme sa kojima smo već u suživotu, bitno je to da mi Evropi očitamo bukvicu, a kako ćemo najbolje, pa božemoj uz pomoć brata Rusa.

Istog onog brata, koji je rekao da je dobro što smo napokon potpisali SSP, ali nije to ništa, on se samo šalio, on hoće da zavara trag Nemcu.

Danas smo svedoci još jedne stvari, a to je da ako nisi rusofil, nikako nije moguće da si Srbin, možda i jeste, ali petokolonaš. Kad sve sabereš i oduzmeš, bolje je rusko govno neg evropska pita.

No comments: