10/2/08

Trijumf ili propast?!

Kao zagriženi (uopšte ne znam kako mi se to desilo) gledaoc Velikog Brata, zaista sam sa nestrpljenjem očekivala da počne Operacija Trijumf. Ajd što po samom konceptu treba da bude interesantnije, bar zato što su ovi u kući birani po nekom talentu, a ne talentu za "peglanje mnogoseda", a otvaranje nisam mogla da dočekam jer je najavljivana moja omiljena pevačica Anastacia kao gost večeri.

Namestim se ja, kompletno pripremljena za tri sata užitka, ne mogu da dočekam, ne da vidim celo "gala" veče, niti ko će učestvovati, nego Anastaciju, sednem, donesem pićence, grickalice (to čisto da ako nešto usfali ne moram da ustanem) i počnem da gledam.

Krene program od Anastacie ni A. Ajd reko, samo da najave pa će ona. Izleteli u nekim šljokičastim haljinama Ana i ona Nikolina (jel se tako zove? pojma nemam, ja je zovem Bratz) i naravno Anina druga polovina Milan, a za njim i Maca?!?! Od silnog izbora voditelja, odluka pala na ove, ajd njih troje mogu i da progutam, ali Macu... pa sve sa nekom novom frizurom a'la Marija Šerifović, zavezanim jezikom i malo glupavih fora (bar ono što sam razumela, sledeći put neka ga titluju)... jezivo! Uplaši me.

Onda poizletaše takmičari, jedna gomilica gde muškarci gotovo svi do jednog kao Macini klonovi, ustvari Marijinih, pa shvatim da je ta frizura moderna i da je svi "furaju", a ko mi kriv kad nisam u toku i ko mi kriv što očekujem da se nosi ono što ti stoji!

Od Anastacie ni traga ni glasa. Počeli oni da pevaju, bolje rečeno da falširaju, sve uz "eminentne" zvezde domaće i strane (ako su stranci oni što pevaju na hrvatskom, bosanskom i makedonskom) estrade. Pevaju oni tako pevaju, voditelji malo vode interne razgovore na koje bi mi trebali da se valjda pocepamo od smeha (a meni već suze u očima), pevaju i iznose raznorazne "priključke" i pomagala, koje stavljaju na sebe i dalje pevaju, ups falširaju.

Odjednom stupe na scenu njih tri i počinju pesme koje sam naslutila da su Anastacijine (samo po tekstu, nikako po ritmu i muzici) i ja se obradujem.
Ajd što je scena užasna, kao da smo zalutali na Grand Paradu pre jedno 10 godina, nego što ozvučenje uopšte ne štima. Elem, razdvoji se neka šper ploča i na moju neopisivu radost se pojavi Anastacia.

Zapeva ona, meni srce puno, ali me nešto blam. Gledam ona kako je krenula, a čujem da se nešto muzika razdvaja ritmom od nje, pa sad se bacim u rebus i počnem da mislim jel pevač treba da prati muziku ili muzika pevača (još pogotovo ako je to pevačeva pesma)?!?! Ma nije to jedino, blam me kad pogledam kako je ona normalna i jednostavna i kako joj taj kič scenario uopšte ne priliči, a ni Ana i ta Bratz voditeljica koje šljašte u nekim srebrnim haljinicama pa još sve sa volanima :S

Velika svetska zvezda najavi našu takmičarku Sonju, bez da omane u naglasku i srećom Sonja nas ne obruka, nego otpeva ona to muški uz ovu...

Završe one, sve sa stiskom ruku i uprte oči jedna u drugu, dirljiva scena, mislim da bi se onesvestila da je meni tako stisla ruku, ne od boli, nego od nevere da stojim pored nje... kad eto naše "najavljivačice" istrčaše na binu, ma svi izašli da se malo slikuju uz Anastaciu. Pridje Milan i mrtav ladan pita "are you real?" a ova žena zinu od čuda, pa zatvori usta, a mene opet blam. Medjutim pošto nije namćor i pošto se ponaša kao mnogo manja zvezda od ostalih na bini, ona se nasmeje i pohvali Sonju. Mirkofon škripi li škripi, kad dojuri Milan i ugura joj njegov mikrofon, na šta ona zapanjeno upita jel njegov bolji od njenog, a on joj potvrdi. U tek tu što me bilo blam. Mislim, svarno je bitnije da on ima bolji mikrofon nego ona, bitno je to što voditelji pričaju jer kao i sve ostalo naše, program je tu radi njih. Jbg. sve obrnuto...

Ode Anastacia, oni nastavili da dave u istom ritmu, a od obećanog koncerta ( 5-6 pesama) Anastacie opet ni A. Tačno sam znala da će se pojaviti kao pobednik Evrovizije na kraju uz odjavnu špicu. Tako i bi. Otpevala novu pesmu i otišla na drugi kontinent, ko da nije ni bila.

Nego, bi me i blam čitajući dnevne novine (neću da ih reklamiram) kako su napisali, a to su naravno čuli od pouzdanog izvora, da je tu drugu pesmu Anastacia otpevala "pod gasom" jer je božemoj, izvor bio u backstage-u (hoće reći privilegovan) pa joj je brojao duple. Stvarno nemaju pametnija posla, jbg. jedva jedna zvezda u trendu pristala da dodje u ovu rupu na Balkanu, ni ona ne valja. Nusput, pametni novinar (blam me i to da kažem za te što tako šta pišu, ali ne znam kako da ga nazovem, možda škrabalo) se primio na ekskluzivu i nije se potrudio da pročita kako ona od svoje trinaeste godine boluje od Kronove bolesti i da je veoma mala verovatnoća da se "ubila" od alkohola.

Sada se već nadaju novim zvezdama iz svetskog show biznisa da dodju na nove programe posvećene Operaciji Trijumf, s tim što ako je iko od njih video scenu, kvalitet zvuka, voditelje, garderobu i čitao kojim slučajem škrabanja samonazovi novinara, nema ni da pridje, više verovatno neće ni u Budimpešti praviti koncert, previše je blizu.

O Mrijinom klonu Maci i njegovoj "dosetki" kako da odjavi one takmičare koji nisu ušli u uži izbor, neću ni da pišem, suviše je jadno i surovo, ljudi se radovali, a on ih posla kući.

Sve u svemo, k'o narodno poselo.

Ali eto, imasmo priliku da promotivno čujemo pesmu sa Anastaciong novog albuma, čak se ni video još zvanično nije pojavio. Malo li je?!

No comments: